El passat cap de setmana, dia 10 de maig, la presidenta Margarita i el secretari Ramon de la Llar vam anar a Barcelona per assistir a l’Assemblea Ordinària. Tot va anar molt bé, amb participació i intervencions de les entitats assistents.
Després de finalitzar l’Assemblea Ordinària, va continuar l’Assemblea Extraordinària Electoral per a la presidència de FESOCA, on va ser escollida com a nova presidenta l’Ester Viñas, juntament amb la nova Junta Directiva.





